Konzument má právo odstoupit od nákupu bez udání důvodu, do 14 dnů od data převzetí zásilky.

Za spotřebitele se považuje fyzická osoba, která získala zboží pro vlastní potřebu, tj. při objednávání uvedla své osobní údaje. Volba jiné dodací adresy než údaje objednatele (například adresa pracoviště) je povolena a nemá vliv na práva spotřebitele.

V první řadě je třeba do 14 dnů od data převzetí zásilky podat prohlášení o záměru vrátit zboží, ideálně prostřednictvím kontaktního formuláře nebo e-mailem.

Produkt je třeba odeslat nejpozději do 14 dnů na adresu skladu uvedenou Biurem obsluhy internetového obchodu.

Nepřijímáme vrácení zboží na dobírku.

Obchod vrátí Spotřebiteli plnou hodnotu zboží (bez jakékoli náhrady za snížení hodnoty uvedené níže) a náklady na dodání zboží z prodejny Spotřebiteli, a to ve výši nejlevnějšího způsobu dodání dostupného v obchodě. nabídka v den zadání objednávky.

Vrácení platby proběhne nejpozději do 14 dnů od data přijetí prohlášení o odstoupení od smlouvy, pokud do té doby obchod neobdržel vrácené zboží nebo důkaz o jeho odeslání.

Vrácení peněz proběhne stejným způsobem platby, který byl použit při nákupu, pokud si zákazník nepřeje vrácení peněz jiným způsobem.

Náklady na vrácení zboží hradí zákazník.

Nepřijímáme zásilky na dobírku.


Pozor:

Zákazník po obdržení zboží může zkontrolovat jeho povahu, úplnost, vlastnosti a funkčnost - ale pouze tak, jak by to dělal v kamenném obchodě.

Zákazník nese odpovědnost za snížení hodnoty zboží, které je důsledkem chování, jež přesahuje nezbytné akce umožňující seznámit se s věcí, například produkty s odstraněnou ochrannou fólií, produkty v neúplném množství, produkty s viditelnými známkami používání.